پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215676
امام جمعه شهرکرد: طرح تقويت مباني اعتقادي راه مقابله با تهاجم دشمن است
تاریخ انتشار : 1395/05/07 11:51:07
نمایش : 896
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد تاکيد کرد: اجراي طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني، راهکار مناسبي براي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار از روابط عمومي دفتر امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلي نکونام در جمع شرکت کنندگان در اين طرح در مهديه مصلاي شهرکرد افزود: تاکنون 32جلد کتاب از مباحث 32 دوره گذشته اين طرح چاپ شده که اين کتاب ها سندي براي غني بودن برنامه هاست.

به گفته وي، يکي از راه هاي مقابله با گمراه کردن افراد در جامعه اسلامي به ويژه جوانان شرکت در طرح تقويت مباني اعتقادي و معرفت افزايي است.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان، دين شناسي را يکي ديگر از برکات حضور در چنين جلسه هاي فرهنگي و معنوي دانست و تاکيد کرد: به استناد حديثي از امام علي(ع) کساني به انبيا نزديک تر هستند و گرفتار طعمه شيطان و دنيا نمي شوند که بکوشند بر علم و دانايي و آگاهي خود بيفزايند و اهل جهاد باشند.

امام جمعه شهرکرد با تاکيد بر اهميت و ضرورت دين شناسي و فقيه شدن به زواياي مختلف دين به ويژه در شرايط امروز تصريح کرد: دشمنان با تمام وجود در مقام متزلزل کردن پايه هاي اسلام و جدايي ما از سبک زندگي اسلامي است که در چنين شرايطي براي مقابله با حربه دشمنان بايد با دين و سبک اسلامي آشنا شد.

حجت الاسلام نکونام گفت: انتظار من اين است که اين جلسه ها با حضور پررنگ جوانان برگزار و اين جلسه ها را مغتنم بشمارند.

طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني از پنجم مردادماه آغاز و تا يکم شهريورماه سال جاري ادامه دارد و در اين طرح تعدادي از علماي حوزه و استادان دانشگاه به ارائه مباحث دين شناسي مي پردازند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html